Copa CarnaBall 2024; Nostalgia i Magia FC, campions!

El passat diumenge 11 de febrer es va disputar a les nostres instal·lacions del Campus d'UAB (SAF-Bellaterra) una nova edició de la Copa CarnaBall, un dels nostres tornejos més festius. Equips de tot Catalunya es van donar cita per disputar les modalitats de futbol sala i futbol 7. Els equips Magia FC (Futsal) i Nostalgia (futbol 7), van acabar guanyant les seves respectives modalitats.

El diumenge 11 de febrer es va disputar una nova edició d´aquest clàssic torneig en aquestes dates tan festives. Gairebé 450 jugadors van passar un gran dia de futbol i bon temps, on, com a cada edició, els equips ens van obsequiar amb una gran jornada de qualitat futbolística.

El torneig es va disputar en dues modalitats; Futbol sala, que es va jugar al nostre poliesportiu, renovat fa molt poques setmanes per millorar la visibilitat, mentre que als camps exteriors es van disputar els partits de Futbol 7, a la nostra gespa d'última generació, amb qualificació FIFA acreditada, nova d'inicis de aquesta mateixa temporada.

Futbol 7

A la modalitat de futbol 7 vam tenir 32 equips, diversos d'ells vells coneguts de les nostres competicions, i d'altres debutants. El torneig va iniciar amb la fase de grups, començant a les 9h del matí, on tots els equips participants van jugar 3 partits per jugar-se el pas als vuitens de final, als quals passaven la meitat dels equips participants, tots els primers i segons classificats de cadascun dels 8 grups.

Passada la primera ronda d'eliminatòries, els Quarts de final van quedar de la manera següent:

Rocketo FC (3) vs (9) Nostalgia

Equip Sandokay (7) vs (1) Per Confirmar FC

ZAKARIAUNAGLOCK FC (2) vs (3) GhailanPhone

La Johan (4) vs (1) Samba FC

Arribàvem així a les semifinals, a les quals, Nostalgia (subcampió de l'anterior torneig) i La Johan van aconseguir imposar-se als seus rivals, aconseguint així l'accés a l'esperada final, que va començar a les 20h. l'equip Nostalgia FC, que a l'anterior torneig es va quedar a les portes del primer lloc, va aconseguir en aquesta ocasió un contundent 6 a 1, assegurant la victòria final i alçant-se amb el trofeu de Campions.

Campió: Nostàlgia

Subcampió: La Johan

Tercer Classificat: Equip Sandokay

Quart Classificat: GhailanPhone

Millor jugador del torneig: Dorsal 12 de Nostalgia

Millor porter del torneig: Porter de la Johan

Futbol Sala

Passem a l'interior del pavelló, on a les 9h del matí iniciava el torneig de futbol sala, amb la fase de grups i els 3 partits corresponents per a cada equip, de la fase de grups.

Com de costum, a la pista es van poder veure accions de gran qualitat, partits ajustats, altres resolts per golejada, però, en definitiva, un alt nivell de futsal.

Les semifinals van quedar configurades de la següent manera, un cop resolta la fase de grups:

Barrio Sin Ley (2) vs (4) Magia FC

Veteranos C13 (2) vs (3) Paxanguinhas

L'equip Paxanguinhas, vigent campió de l'anterior torneig, arribava a la final després d'un partit ajustat i emocionant contra Veteranos C13, i s'enfrontava a Magia FC. Finalment, després d'un resultat de 3 a 2, l'equip Magia FC aconseguia imposar-se a una final d'alta tensió, tant al camp com a les grades del pavelló.

Campió: Magia FC

Subcampió: Paxanguinhas

Tercer Classificat: Veteranos C13

Quart Classificat: Barrio Sin Ley

Des de l'organització volem felicitar tots els equips i aficionats que van saber comportar-se com cal en una instal·lació esportiva. Per part nostra intentem oferir sempre la millor organització possible i una gestió a l'alçada del que els nostres equips es mereixen, i seguirem treballant en la mateixa línia per seguir millorant per vosaltres.

Recordeu que podreu seguir totes les nostres notícies, novetat, i fotografies (tant d'aquest torneig com de les nostres lligues i propers esdeveniments), al nostre compte d'Instagram @fundaciovalldor7 .