Copa Barcelona 2023; Los Hombres de Söyüncü y Paxanguinhas, campions!

El passat dimecres 6 de desembre es va disputar a les nostres instal·lacions del Campus d'UAB (SAF-Bellaterra) una nova edició de la Copa Barcelona, ​​el torneig per excel·lència aquestes dates pre-nadalenques. Equips d'arreu de Catalunya es van donar cita per disputar les modalitats de futbol sala i futbol 7. Els equips Paxanguinhas (Futbol sala) i Los Hombres de Söyüncü (futbol 7), van acabar guanyant les seves respectives modalitats.

Una nova edició d'aquest clàssic torneig previ a les festes nadalenques. Més de 400 jugadors van passar un gran dia de futbol, ​​bon temps i fair play, on, com a cada edició, els equips ens van obsequiar amb una gran jornada de qualitat futbolística.

El torneig es va disputar en dues modalitats. D'una banda tenim el futbol sala, que es va jugar al nostre poliesportiu, acabat de renovar per millorar la visibilitat, mentre que als camps exteriors es van disputar els partits de futbol 7, a la nostra gespa d'última generació, amb qualificació FIFA acreditada, nova de aquesta mateixa temporada.

Futbol 7

A la modalitat de futbol 7 vam comptar amb 35 equips, molts d'ells coneguts de tornejos anteriors i altres debutants a les nostres competicions. El torneig va iniciar amb la fase de grups, començant a les 09h del matí, on cadascun dels equips participants van jugar 4 partits per jugar-se la classificació als vuitens de final.

Una emocionant última jornada ens va deixar partits de molta intriga, atès que els dos millors tercers classificats també avançarien a vuitens de final, de manera que cada gol podria significar seguir viu o abandonar el torneig.

Passada la primera ronda d'eliminatòries, els Quarts de final van quedar de la manera següent:

F7 Manlleu (6) vs (5) Real Can Roquetas

Nefertiti (0) vs (3) Los Hombres de Söyüncü

Nostalgia (8) vs (1) Moreneta FC

Instituto Raimon (2) vs (5) Jai Culers

Partits amb molts gols i espectacle els viscuts a Quarts, seguint la línia que es va poder viure durant tot torneig. A les semifinals, Nostalgia i Los Hombres de Söyüncü van aconseguir imposar-se als seus rivals (aquests últims des del punt de penal), aconseguint així un bitllet per a l'esperada final, que va iniciar a les 22.10h, després d'una maratoniana jornada de futbol. Després d'un emocionant partit, on les accions de qualitat es van succeïr a les dues parts del camp, el resultat final va ser un ajustat 2 a 3, i aquesta vegada va caure la moneda de part de l'equip Los Hombres de Söyüncü, coronant-se així com campió del torneig.

Campió: Los Hombres de Söyüncü

Subcampió: Nostalgia

Tercer Classificat: Jai Culers

Quart Classificat: F7 Manlleu

Equip FAIR PLAY: Nostalgia

Millor jugador del torneig: Mohamed E. (Nostàlgia)

Millor porter del torneig: Jordan M. (Jai Culers)

Futbol Sala

Passem a l'interior del pavelló, on a les 8h del matí iniciava el torneig de futbol sala, amb la fase de grups i els 3 partits corresponents per a cada equip.

La qualitat de tots els equips va ser altíssima, oferint grans accions tècniques i molt bon estat físic. Tots els equips van haver d'esforçar-se al màxim, atès que el millor segon classificat passaria a semifinals, havent d'esperar fins a darrera hora per dirimir els classificats.

Les semifinals van quedar configurades de la següent manera:

Aston Birras (4) vs (6) Los Sambitos

Cream Deluxe (2) vs (3) Paxanguinhas

L'equip Paxanguinhas, després de passar a semifinals com a millor segon, arribava a la final després d'un partit ajustat i emocionant contra Cream Deluxe. Per la seva banda, Los Sambitos aconseguien imposar-se a Aston Birras per una diferència de 2 gols. Així doncs, a les 21.40h començava la final, en què l'equip Paxanguinhas es va acabar imposant per 2 a 5, després d'un partit ple de qualitat, espectacle i gols de gran factura.

Campió: Paxanguinhas

Subcampió: Els Sambitos

Tercer Classificat: Cream Deluxe

Cambra Classificat: Aston Birra

Equip FAIR PLAY: Spartak

Des de l'organització volem felicitar a tots i cadascun dels equips participants, que van demostrar durant tot el torneig una esportivitat exemplar i una companyonia amb tots i cadascun dels jugadors que fan que ens sentim molt orgullosos de tots els participants i acompanyants al torneig.

Per part nostra intentem oferir sempre la millor organització possible i una gestió a l'alçada del que els nostres equips es mereixen, i seguirem treballant en la mateixa línia per seguir millorant per vosaltres.

Recordeu que podreu seguir totes les nostres notícies, novetat, i fotografies (tant d'aquest torneig com de les nostres lligues i propers esdeveniments), al nostre compte d'Instagram @fundaciovalldor7 .