Torneig Copa Barcelona 2021; Clot Factory FS i Bar La Blanca, campions!

El dilluns 6 de desembre es va disputar a les nostres instal·lacions del Campus d'UAB (Bellaterra) una nova edició de la Copa Barcelona, ​​torneig format 12 hores. clàssic ja en aquestes dates pre-nadalenques. Equips de tota Catalunya es van donar cita per disputar les modalitats de futbol sala i futbol 7, en què van acabar coronant-se Clot Factory FS i Bar La Blanca, respectivament.

Mes de 400 jugadors d’arreu de la geografia catalana es van donar cita per oferir-nos  un gran espectacle futbolístic, digne dels millors equips de futbol amateur. Demostrant qualitat i un gran fair play durant tot el torneig. A més a més, el sol ens va acompanyar durant tot el dia, moderant les temperatures i oferint unes condicions perfectes per a la pràctica del futbol.

El torneig es va disputar en dues modalitats. D’una banda teniem el futbol sala, que es va jugar al nostre poliesportiu, mentre que als camps exteriors es van disputar els partits de futbol 7, a una gespa completament renovada i d’última generació, amb qualificació FIFA acreditada.

Futbol 7

A la modalitat de futbol 7 vam comptar amb uns equips d’altíssim nivell, molts d'ells coneguts de tornejos anteriors. En primer lloc es va disputar una fase de grups, començant a les 09h del matí, on cadascun dels 28 equips participants van jugar 3 partits per definir així els millors equips de cada grup i els que passarien a les decisives eliminatòries.

Una emocionant última jornada ens va deixar partits de molta intriga, donat que el millor segon classificat també avançaria als quarts de final, pel què tots els resultats importaven, i cada gol podia ser d’una importància capital.

Els enfrontaments als quarts de final van ser els següents:

Clot Factory F7 (6) vs (2) Mordorenyos FC

Real Betis Balompié (1) vs (2) Brasileños

V7 Team (3) vs (3 - P) Dream Team

Bar La Blanca (8) vs (4) Disterri Team

Clot Factory F7 i Bar La Blanca començaven ja a presentar la seva candidatura al títol, amb victòries per 4 gols de diferència, mentre que als altres dos partits es va poder veure molta més igualtat, decidint els classificats per a petits detalls.

A les semifinals, Clot Factory F7 i Bar La Blanca van superar a Dream team i a Brasileños, per a una diferència notable de gols, arribant així els dos grans favorits a la gran final.

A les 20.30h començava doncs la gran final de F7, on Bar La Blanca es va saber imposar a un molt bon equip com és Clot Factory, aconseguint agafar avantatge ben aviat al marcador, i guanyant finalment el torneig per un resultat final de 8 a 4.

Campions: Bar La Blanca

Sotscampions: Clot Factory F7

Tercer Classificat: Dream Team

Quart Classificat: Brasileños

Millor Jugador del torneig: F. Purti (Bar La Blanca)

Futbol Sala

A la modalitat de futbol sala vam comptar amb un total de 10 equips, repartits en dos grups de cinc equips, i es va iniciar el torneig a les 10h del matí.

La qualitat de tots els equips va ser altíssima, oferint grans accions tècniques i un molt bon estat físic. Vam comptar amb conjunts que ens van brindar un gran espectacle digne dels millors equips federats, oferint-nos un reguitzell de gols i fantàstiques accions tècniques.

Els dos millors equips de cada grup van arribar a les semifinals:

Clot Factory FS (3) vs (1) Maped

Paxanguiñas (3) vs (1) Juventud FS

Ambdós resultats bastant igualats, però el cansament es començava a notar ja en els equips, que portaven ja molts minuts a les cames. No obstant, el nivell es va mantenir fins i tot a la final, que va començar a les 21.15h, i on Clot Factory FS i Paxanguiñas van oferir un grandíssim espectacle. Finalment, Clot Factory FS va aconseguir endur-se el trofeu de campió, per un resultat de 3 a 1.

Campions: Clot Factory FS

Sotscampions: Paxanguiñas

Tercer Classificat: Juventud FS

Quart Classificat: Maped

Millor Jugador del torneig: David (Clot Factory FS)

Des de la organització volem felicitat a tots i cadascun dels equips participants, que van demostrar durant tot el torneig una esportivitat exemplar i un companyerisme amb tots i cadascun dels jugadors que fan que ens sentim molt orgullosos de tots els participants i acompanyants al torneig.

Per la nostra part vam intentar oferir-vos la millor organització possible i una gestió a l’alçada del que els nostres equips es mereixen, i seguirem treballant en la mateixa linea, per tal de seguir millorant per a vosaltres.

Moltes gràcies a tots. Us esperem a la propera cita, al febrer, a una nova edició del torneig Carna-Ball 2022!