Inscripcions obertes a la Copa Barcelona 2021

Tornen els millors tornejos de futbol sala i futbol 7 amb una nova edició de la ja mítica Copa Barcelona! El dilluns dia 6 de desembre (festiu) més de 40 equips es donaran cita a les nostres instal·lacions del Campus de la UAB.

Tornen els millors tornejos de futbol sala i futbol 7 amb una nova edició de la ja mítica Copa Barcelona! El dilluns dia 6 de desembre (festiu) més de 40 equips es donaran cita a les nostres instal·lacions del Campus de la UAB, a Bellaterra per gaudir d´una gran jornada d´aquest esport que tant ens apassiona, el futbol.

La modalitat de futbol sala es disputarà al pavelló cobert del SAF, així com la modalitat de futbol 7, que també es jugarà als magnífics camps exteriors de gespa artificial del SAF de recent renovació, unes instal·lacions de primer nivell, amb fàcil accés des de l'autopista i aparcament gratuït a l'entrada.

Des de 150€ podràs inscriure el teu equip, jugar 3 partits mínim, i passar un esplèndid dia de futbol i bon ambient amb nosaltres, amb la millor organització i el tracte que ens caracteritza, amb personal especialitzat al torneig i seguiment en directe.

Els campions i els subcampions d'ambdues modalitats (futbol 7 i futbol sala) podran gaudir d'una plaça per al torneig següent, a més dels trofeus, millor porter i equip Fair Play.

Pots inscriure el teu equip directament omplint el senzill formulari que us deixem a continuació, seleccionant la competició desitjada al menú desplegable (futbol 7 o futbol sala):

Com sempre, podeu demanar informació sense compromís als nostres canals habituals de comunicació; correu electrònic (info@fundaciovalldor7.com), telèfon (93 594 60 98) o Whatsapp (680 417 445).

Els equips tenen ganes de futbol i ja estan reservant la plaça. No us quedeu fora!