Després de les vacances, torna el futbol!

Després d'uns dies de descans, tot l'equip de Fundació Valldor juliol tornem a la feina amb energies renovades i amb moltes ganes de saltar novament als terrenys de joc.

Comencem amb els preparatius per a la nova temporada de les competicions, sense oblidar els decisius partits que resten de la temporada 2020-2021 i que es disputaran al llarg d'aquest mes de setembre i part d'octubre.

Estem ultimant detalls i posant tot el nostre esforç per intentar seguir millorant i amb l'objectiu d'oferir el millor servei possible. Iniciem un nou curs amb la il·lusió i les ganes de poder-vos fer gaudir del que tant ens agrada a tots i totes, el futbol.

Tenim diverses novetats i millores preparades per a tots i totes vosaltres, entre elles la incorporació de noves instal·lacions al nostre ventall de possibilitats, com la de el Col·legi Salesians de Mataró en la modalitat de futbol 7, el Col·legi Betània- Patmos de Barcelona en la modalitat de futbol sala, la nova modalitat de futbol sala gespa a la nostra seu habitual de l'CP San Cristóbal de Terrassa o la tornada, després d'una temporada d'absència, a la nostra la instal·lació de Santa Perpètua en la modalitat de futbol7. També ens alegra poder-vos confirmar que per a aquesta nova temporada 2021-2022 tornarem a lliurar les equipacions Joma a la totalitat de participants de les lligues masculines de manera totalment gratuïta, així com la pilota Joma *.

La nova temporada 2021-2022 començarà una mica més tard del que és habitual, estant l'inici previst per a mitjans d'octubre a la majoria de les instal·lacions. Per tant, és molt recomanable que, si encara no ho heu fet, pugueu formalitzar ia la renovació per a la temporada que ve, d'aquesta manera podreu garantir la vostra plaça. Per a això tan sols heu d'accedir a l'enllaç i omplir el formulari d'inscripció que correspongui a la vostra competició, on és primordial que ens indiqueu qualsevol dada que hàgim de tenir en compte, com ara les preferències de joc de l'equip:

Formularis d'inscripció 2021-2022

Programa de recomanacions Valldor7

Com és habitual, us recordem que si ets un equip ja participant en les nostres competicions i ens referiu a un nou equip que no hagi jugat amb nosaltres amb anterioritat, (és a dir, que un nou equip s'apunti a les nostres competicions gràcies a la vostra recomanació) , us oferim un descompte directe de 100 € en el preu per a la temporada 2021-22. Aquest descompte podeu donar al vostre equip, o el podeu repartir amb l'equip conegut (50 € de descompte per a cada equip).

Quedem a la vostra disposició per a qualsevol dubte al respecte.

Gràcies per la vostra fidelitat i benvinguts de nou!

Atentament;

Departament de Competicions