Bones vacances a tots i totes!

Ha arribat l'hora de prendre'ns un respir! Uns mesos després d'haver pogut reprendre les nostres competicions de futbol sala i futbol 7, arriben uns dies per recuperar forces i tornar amb les nostres màximes energies per afrontar la part final de la temporada 2020-21, i tot seguit i sense cap tipus de descans, començar la nova temporada 2021-22, un nou curs que ens portarà interessants novetats i les quals estem segurs que no us voldreu perdre.

La nostra oficina romandrà tancada de l'1 d'agost al 25 d'agost (ambos inclosos), no obstant això, i com és habitual en aquests dies de descans, seguirem molt atents a tots i totes i podreu seguir enviant-nos els vostres dubtes i comentaris per correu electrònic a la nostra adreça info @ fundaciovalldor7. com.

Tot l'equip que formem Fundació Valldor7 us volem agrair de cor la confiança, paciència i empatia mostrada per tots els equips participants en les nostres competicions, i pel suport que ens heu al llarg d'aquests últims mesos tan complicats per a tothom. Moltes gràcies a tots i totes, som una gran família, unida per el que més ens apassiona, el futbol.

Com us comentàvem, al setembre / octubre, la majoria de competicions es disputaran les jornades que resten d'aquesta temporada 2020-21, i ho deixarem tot a punt per l'inici de la temporada 2021-22, la qual començarà també al mes d'octubre . Molts són els equips que ja han confirmat la seva plaça, no us quedeu sense la vostra!

Volem desitjar-vos unes bones vacances per a tots i totes. No dubteu que a Fundació Valldor7 tornarem amb les piles carregades al màxim per a una temporada 2021-22 que estarà plena de reptes, per als que estem més que preparats, i els que treballarem més que mai per i per a vosaltres, els jugadors i jugadores de les nostres competicions, que sou els que feu tot això possible.

Rebeu una cordial salutació.

Equip de Competicions

Fundació Valldor7