TORNA EL FUTBOL A VALLDOR7

Després d’una llarga aturada, en la que les diferents circumstàncies ens han impedit poder gaudir del futbol als últims mesos, per fi podem confirmar que a partir del proper dilluns dia 10 de maig tornarem a gaudir d’això que tant ens agrada, el futbol.

La finalització de l'estat d'alarma comporta també la prohibició d'aplicar qualsevol tipus de toc de queda, per tant, ja no haurem de patir aquesta principal restricció, que es principal motiu pel qual encara no hem pogut reprendre les competicions nocturnes d'entre setmana.

En aquesta represa, el format de les competicions serà l'habitual d'un sol partit per setmana i ens els horaris de costum,  amb una lliga d'una sola fase, jugant així aproximadament el 50% de la temporada a cadascuna de les competicions al llarg dels propers mesos de maig, juny, juliol i setembre, es a dir, que només programarem partits als mesos on sempre s'ha jugat.

Jau podeu veure publicats els nous calendaris al nostre web.

Pel que fa a les mesures i protocols d'actuació, ho podreu consultar al nostre web o fent click AQUÍ.

Per la nostra part, estem molt contents de poder-vos donar la benvinguda de nou i desitgem que tingueu les mateixes ganes de tornar que tenim nosaltres.

Per últim, us recordem que tenim les inscripcions obertes a totes les nostres competicions de cara al reinici de les diferents lligues, informa’t sense compromís.

Atentament;

Departament de Competicions