Ganes de tornar-vos a veure

Ens posem en contacte per tal de donar-vos més informació pel que fa a la represa de les nostres competicions. Hi ha hagut una notòria relaxació en les mesures i restriccions que teníem fins fa pocs dies, especialment relacionades amb el món de l'esport.

Novament ens posem en contacte per tal de donar-vos més informació pel que fa a la represa de les nostres competicions.

Com bé sabreu, hi ha hagut una notòria relaxació en les mesures i restriccions que teníem fins fa pocs dies, especialment relacionades amb el món de l'esport. Tot i que encara no s'ha arribat a la fi de camí, és un gran pas.

Estem ja molt a prop de poder assolir l'objectiu de reprendre les diferents lligues, i per la nostra part ho tenim absolutament tot a punt. No obstant això, cal esperar una mica més a que definitivament ens donin validesa per poder fer-ho ja que únicament estan permeses les competicions a nivell federatiu o de consell escolar. A més, seguim comptant amb un gran handicap, i es tracta del tema de el toc de queda, el qual ens limita totalment a poder dur a terme la nostra activitat amb normalitat i en les condicions pactades amb tots vosaltres. Llavors, el que no anem en cap moment, és, per exemple, fer-vos jugar en uns horaris o condicions que no siguin les acordades, vam pensar que seria molt irresponsable per part nostra.

Hem rebut també alguns missatges en què ens comenteu que altres organitzacions ja han reprès les competicions, en relació a aquests rumors, des de Fundació Valldor juliol ens remetem al que s'ha esmentat anteriorment i volem deixar constància que, per molta necessitat que tinguem, per sobre de qualsevol cosa no cometrem cap tipus d'il·legalitat ni de estratagema per tal d'accelerar aquesta represa, simplement farem el que sempre hem dit, que es va tornar quan les diferents autoritats així ho permetin.

Per acabar, us recordem que seguim a la vostra total disposició per ajudar-vos en tot el que sigui possible. Com és habitual, us mantindrem degudament informats davant de qualsevol novetat.

Us trobem molt a faltar i estem segurs que en molt pocs dies, ja podrà tornar a rodar la pilota i poc a poc anirem oblidant aquest malson.

Gràcies per la vostra paciència i col·laboració.