Us trobem a faltar!

Acomiadem el 2020, vivint les últimes hores de què possiblement hagi estat l'any més difícil de les nostres vides, podríem dir sense risc a equivocar-nos que ha estat un any per oblidar en molts sentits, però alhora, ha estat un any també per recordar , ple d'emocions i en el qual hem pogut aprendre de totes les experiències que la pandèmia Covid-19 ens ha fet i ens està fent viure.

Afrontem el 2021 amb il·lusió i esperances de poder-li donar un tomb a tota aquesta situació, tenim més ganes que mai de tornar a ser nosaltres mateixos, les nostres costums, vivències i fins i tot rutines que ens permetien viure feliçment sense arribar a valorar en alguns casos tot el que tenim o teníem.

Des Fundació Valldor7, li demanem una única cosa a aquest 2021, simplement ens agradaria poder tornar a les nostres labors, que ens tornin a donar l'oportunitat de guanyar-nos la vida, res ens podria fer més feliç que poder tornar als nostres llocs de treball. Som uns apassionats de l'esport, malalts de el futbol, ​​ens encanta el que fem per i per a vosaltres, i francament ho trobem molt a faltar.

Seguim sense entendre el buit i total discriminació que s'està fent al nostre sector des de les autoritats i ens polítics que, a priori, són els responsables de vetllar pels nostres interessos i prendre les millors decisions per a tots nosaltres. Està quedant molt clar que no sempre miren pel bé comú i en algunes ocasions s'anteposen interessos propis. Estem en una solució crítica, seguim a la deriva i sense cap tipus d'ajuda per part de Govern de la Generalitat. Les xifres parlen per si soles i ha quedat més que demostrat que l'esport no és un problema, som part de la solució i l'única cosa que demanem és que un cop més ens deixin demostrar-ho.

Volem reconèixer novament les moltes les mostres de suport i solidaritat que ens esteu transmetent, les quals ens ajuden i ens donen forces per poder seguir endavant amb paciència, resignació, però amb esperances que més aviat que tard acabarà tota aquesta malson. Mil gràcies a tots i totes.

Finalment, i com us transmetem habitualment, us assegurem que seguirem molt atents a possibles novetats o informacions que us puguem transmetre en relació a quan ens deixessin tornar a gaudir de el futbol. De moment, toca seguir esperant.

De part de tot l'equip humà que formem part de la Fundació Valldor7, us desitgem un pròsper 2021.

#DeporteEsSalud