Ja estem de tornada!

Després d'uns dies de descans de vacances, tot l'equip de Fundació Valldor juliol torna a la feina amb energies renovades i amb moltes ganes de tornar als terrenys de joc. Comencem amb els preparatius per a la nova temporada de les competicions, ultimant detalls i posant tot el nostre esforç per tal de seguir millorant amb l'objectiu de poder oferir-vos el millor servei possible. Iniciem un nou curs amb la il·lusió i les ganes de poder-vos fer gaudir del que tant ens agrada a tots i totes, el futbol.

Tenim diverses novetats i millores preparades per tots i totes vosaltres, com ara l'estrena de la nova gespa artificial en algunes de les nostres instal·lacions com a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), en la qual s'estan duent a terme les obres en aquests dies.

Estat coronavirus (covid-19)

Som conscients de la situació en què vivim, es tracta d'una època excepcional i plena de nous reptes per a tothom. Ens ha tocat bregar i conviure amb un virus que no ens cap dubte que aconseguirem vèncer, i el qual, pensem que no ens ha de privar de seguir endavant amb les nostres vides i continuar gaudint de el futbol i de l'esport en general. Cal recordar que la pràctica de l'activitat física i l'esport ens ajuda a millorar la funció mental, l'autonomia, la memòria, la rapidesa, i la sensació de benestar mental i millora de l'autoestima, de manera que en la mesura del possible hem de fomentar la pràctica de la mateixa.

Des Fundació Valldor7 actuarem sempre amb cautela i responsabilitat, sent la nostra major preocupació el vetllar per la salut de tots els nostres jugadors i col·laboradors, per la qual cosa durem a terme la nostra activitat sol i sempre que les autoritats sanitàries així ho permetin, en concret el que es dictamini des de la Secretaria General de l'Esport i de l'Activitat Física (SGEAF) i el Pla PROCICAT. En base a això, prenem totes les mesures protocol·làries requerides de seguretat i higiene, a més d'aquelles recomanades pels diferents organismes per prevenir la propagació i contagi del virus. En els propers dies us enviarem un nou recordatori d'aquestes mesures així com de la volta a la utilització dels vestidors.

Compensació partits no programats 2019-2020

Com ja vam indicar en passats comunicats, tots els equips ja heu rebut, un bo valorat per aquells partits que no es van poder programar pel passat estat d'alarma de l'covid-19 a de la temporada 2019-2020.

Aquest bo es pot utilitzar en forma de descompte directe en les tarifes de les nostres competicions i tindrà una validesa d'ús de fins a les següents 5 temporades.

Aquest bo s'ha enviat per correu electrònic únicament el delegat de cada equip, el qual serà el responsable de la gestió d'aquest i qui haurà de indicar-vos quan vol fer ús del mateix. L'ús d'aquest bo no està condicionat en cap cas als jugadors que formin part de la plantilla de l'equip, sent el delegat d'aquest el responsable de l'ús de el bo i podent tots els equips confeccionar les noves plantilles en el començament de la nova temporada amb canvis de jugadors sense cap tipus de limitació.

Inici temporada 2020-2021

La nova temporada 2020-2021 començarà una mica més tard del que és habitual, estant l'inici previst per a la primera quinzena del mes d'octubre a la majoria de les instal·lacions. Per tant, és molt recomanable que, si encara no ho heu fet, podeu fer ja la vostra reserva per a la temporada que ve, d'aquesta manera podreu garantir la vostra plaça i gaudir de l'descompte pel bo rebut. Per fer-ho només heu d'omplir el següent formulari d'inscripció, on és primordial que ens indiqueu també qualsevol dada que haguem de tenir en compte, com per exemple un canvi en les preferències de joc de l'equip:

Formulari d'inscripció 2020-21

Programa de recomanacions Valldor7

Recorda que, si ets un equip ja participant en les nostres competicions, us oferim un descompte afegit de 100 € directe en el preu per a la temporada 2020-21 si ens referiu a un nou equip que no hagi jugat amb nosaltres amb anterioritat. Aquest descompte pot aplicar al teu equip, o el podeu repartir amb el seu equip conegut (50 € de descompte per a cada equip).

Finalment, us indiquem la informació més important relacionada amb l'inici de temporada i protocol d'inscripció, és primordial que la pugueu llegir atentament. Pots descarregar-la fent clic AQUÍ.

Quedem a la vostra disposició per a qualsevol dubte al respecte.

Benvinguts de nou!