COMUNICAT IMPORTANT | Reanudació de la competició

A Fundació Valldor7 confirmem el reinici de la majoria de les nostres competicions en la fase de nova normalitat, sempre amb totes les mesures de seguretat que siguin necessàries. A continuació podreu consultar un llistat de competicions amb la previsió de represa de cadascuna d'elles.

Amb l'arribada del mes de juny es comença a veure la llum al final del túnel, i poc a poc anem veient com millora la situació sanitària en la qual ens hem vist immersos en els últims mesos.

A Fundació Valldor7 seguim diàriament l'evolució de tot el relacionat amb mesures, protocols, limitacions i dates de retorn de les activitats esportives en grup, així com mantenim un contacte fluid amb totes les instal·lacions, a fi de poder reprendre la competició el més aviat possible i amb totes les garanties de seguretat per a personal de camp, jugadors i jugadores.

Sent així, confirmem l'opció de poder reactivar les competicions en la fase de nova normalitat. Evidentment, depenem de l'OK tant de les autoritats pertinents com de cadascuna de les instal·lacions i ajuntaments corresponents, de manera que a Fundació Valldor7 estem posant tot de la nostra part perquè pugueu gaudir d'aquest meravellós esport que ens uneix.

Així doncs, preguem que continueu atents a noves comunicacions, ja que al llarg de les dues properes setmanes podrem anar donant nous detalls, mesures, protocols i dates concretes de represa de les competicions. A continuació us deixem una llista on podreu veure la informació relativa a cadascuna de les lligues:

01. UAB | F.S. Laborables: REANUDACIÓ SETMANA DEL 29 DE JUNY
02. UAB | F.S. Divendres: REANUDACIÓ SETMANA DEL 29 DE JUNY
03. UAB | F.S. Dissabtes: REANUDACIÓ SETMANA DEL 29 DE JUNY
04. UAB | F.S. Femení: REANUDACIÓ SETMANA DEL 29 DE JUNY
05. UAB | F7 Laborables: REANUDACIÓ SETMANA DEL 29 DE JUNY
06. UAB-SC | F7 Divendres: REANUDACIÓ SETMANA DEL 29 DE JUNY
07. UAB | F7 Dissabtes: REANUDACIÓ SETMANA DEL 29 DE JUNY
08. SC | F7 Europa: REANUDACIÓ SETMANA DEL 22 DE JUNY
09. SC | F7 Thau: REANUDACIÓ SETMANA DEL 22 DE JUNY
10. SC | F7 Veterans: REANUDACIÓ SETMANA DEL 22 DE JUNY
11. BCN | F.S. Barcelona: REANUDACIÓ SETMANA DEL 29 DE JUNY
12. BCN | F7 Bellvitge: SENSE REANUDACIÓ
13. BCN | F7 Cornellà: REANUDACIÓ PARCIAL SETMANA DEL 6 DE JULIOL
14. BCN | F7 Sant Andreu: REANUDACIÓ SETMANA DEL 22 DE JUNY
15. VALLES | F7 Terrassa: REANUDACIÓ SETMANA DEL 22 DE JUNY
16. VALLES | F7 Santa Perpètua: SENSE REANUDACIÓ

Finalment, adjuntem enllaç a la normativa i protocol a seguir per tots els participants en les nostres competicions. La pots descarregar fen click AQUI.

Departament de Competicions.