SALOU CUP&PARTY | AJORNAMENT PROVISIONAL

Degut a la situació sanitària actual, el torneig Salou Cup&Party no es podrà disputar a les dates originals. Estem valorant alternatives, esperant que es pugui disputar més endavant, garantint, això sí, la seguretat de tots i totes.

Malauradament, degut a la situació relativa a la pandèmia produïda pel Covid-19, aquesta edició de l'esperada Salou Cup&Party no es podrà disputar a les dates habituals.

No obstant, tenim sobre la taula l'alternativa de que es pugui disputar al més de juliol, sempre i quan la situació sanitària sigui adequada i segura per a tots i totes, i ja estem treballant en aquesta linea. Sabem que és un dels esdeveniments futbolístics de l'estiu, i estem desitjant poder anunciar una nova data, però de moment ens hem de mantenir a l'espera de bones noticies per part de les autoritats, i actuar amb responsabilitat.

Us mantindrem informats qualsevol novetat al respecte, esperant poder retrobar-nos ben aviat als terrenys de joc!