COMUNICAT IMPORTANT (ACTUALITZACIÓ 5 DE MAIG) |  Coronavirus - COVID19

COMUNICAT IMPORTANT (ACTUALITZACIÓ 5 DE MAIG) | Coronavirus - COVID19

A Fundació Valldor7 seguim atentament les directrius i plaços dissenyats pel Govern i Sanitat, a fi de poder tornar als terrenys de joc el més aviat possible, sempre garantint la salut dels nostres jugadors i del personal de camp. Estem treballant en els 3 possibles escenaris que ens podem trobar, els cuals podreu llegir accedint a la noticia completa, així com també podreu consultar la compensació que FV7 us oferirà en cas de no poder-se completar la competició.

En primer lloc, desitgem que el vostre estat de salut i el dels vostres éssers estimats sigui bo i estigueu passant aquests dies de quarantena de la millor manera possible. Probablement estiguem davant d'un dels majors reptes de les nostres vides i no tenim cap dubte que gràcies a l'esforç i col·laboració de tots i totes aconseguirem vèncer el virus. Cada dia que passa és un passet més cap a la tornada a la normalitat.

Pel que fa a el transcurs de les nostres competicions, tractarem d'ampliar tota la informació possible tal com hem tractat de fer des de l'inici de l'estat d'alarma, aportant una informació sincera, clara i sempre amb la major cautela possible causa de la incertesa en què vivim.

Com ja sabeu, un primer escenari és el de reiniciar les competicions un cop les autoritats sanitàries ho permetin, és a dir, quan tinguem unes garanties de poder dur a terme la nostra activitat amb seguretat tant cap a tots vosaltres com cap als nostres col·laboradors. Amb això l'objectiu seria el de finalitzar les competicions, si fos necessari en setembre / octubre, començant la següent temporada tot seguit a l'actual.

El segon escenari, que és la que sembla més viable a hores d'ara, seria la de jugar la fase de clausura de manera parcial, per exemple, disputant les competicions a una sola volta. D'aquesta manera confeccionariem uns nous calendaris adaptats, a on no es desvirtuaria en absolut el transcurs de les diferents competicions ja que com a mínim tots els equips jugarieu un cop contra cadascun dels vostres rivals.

El tercer escenari, seria no poder continuar amb la present temporada, per tant, donariem per finalitzada aquesta temporada fins a l'inici de l'activitat esportiva de la nova temporada 2020-2021.

Des Fundació Valldor7 som plenament conscients de la situació en què ens trobem i és per això pel que també hem de respondre de manera responsable davant tots/es vosaltres, aportant solucions lògiques.

Per tant, mitjançant el present comunicat us informem que arribats a el cas en què no es poguessin disputar la totalitat de partits de l'actual temporada, els equips participants rebreu un "bono" per la quantia dels partits que no es poguessin arribar a disputar. Aquest "bono" anirà a nom del delegat de cadascún dels equips, el qual el podrà gestionar i tindrà una validesa de 5 anys.

A hores d'ara hem de seguir sent pacients i lluitant contra aquest virus, sense abaixar la guàrdia i mostrant la major serenitat possible. Segons podem veure, l'evolució és favorable i ja estem immersos en una fase de «desescalada» de les diferents restriccions, pel que no ens cap cap dubte que junts, guanyarem aquest partit.

Gràcies per la vostra atenció i una cordial salutacions per a tothom.

Molt aviat tornarà a rodar la pilota!